Sd.Kfz 251, part 1., IFL 1944
Sd.Kfz 251 Hanomag, Wehrmacht,cars.
Iron Front Liberation 1944
Originální skin, vzhled vozidla v základní hře, předloha na oficiálních stránkách hry.
The original skin, the look of the vehicles in the base game, template on the official website of the game....
Screen původní základní kamufláže vozidla ve hře
Screen of the original basic camouflage vehicles in the game
*******************
My skins
Moje textury pro polopásové vozidlo
Sd.Kfz 251 Hanomag
part 1.
Klasické modrošedé zbarvení používané v první fázi II. sv. války
Classic blue-gray coloring used in the first phase WW II
Skin ve formátu *.paa + png ke stažení zde:
Skin in the format *.paa + png to download here:
http://uloz.to/xrmFDX51/sdkfzgray-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfz_gr_body_co.paa"];
*******************
Vozidlo v markingu zdravotnické služby
This vehicle has the designation of health services
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://uloz.to/xJckVE6z/sdkfzmedd1-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfzmed_d1_body_co.paa"];
this setObjectTexture [1,"nonumber.paa"];
this setObjectTexture [2,"nonumber.paa"];
this setObjectTexture [3,"nonumber.paa"];
*******************
Tato kamufláž byla použita např. u 5. Pz. Div "Wiking" v Polsku v r. 1944
This camouflage was used. 5. Pz. Div "Wiking" in Poland in 1944
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://uloz.to/x3rbcRNX/sdkfzcamd1-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfz_camd1_body_co.paa"];
*******************
Kamufláž z roku 1944
Camouflage vehicles in the year 1944
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://uloz.to/xbMxD87K/sdkfzcamd3-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfz_camd3_body_co.paa"];
*******************
*******************
Pozor, instalace do hry je možná POUZE ve formátu *.paa
Pri instalaci skinu ve formátu *.paa přímo do adresáře mise je nutno otevřít misi v editoru a vepsat do iniciačního pole (init) vozidla script
this setObjectTexture [0,"název_souboru_skinu.paa"];
Soubor si můžete přejmenovat, příklad: my_skin.paa.
Přípona *.paa MUSÍ zůstat zachována!
DO iniciačního pole vozidla by se to zapsalo takto:
this setObjectTexture [0,"my_skin.paa"];
Číslo 0 v závorce označuje umístění skinu na modelu vozidla, nutno zachovat!
*******************
Watch out, the installation of the game is ONLY possible in the format *. paa
When you install the skin in *. paa directly to the directory of the mission it is necessary to open a mission in the editor and enter into the field of initiation (init) script
this setObjectTexture [0, "the_name_o_ a_skin_file. paa"];
You can rename the file, for example: my_skin. paa. File extension *. paa MUST be maintained! To the initiation of the vehicle would be called as follows: this setObjectTexture [0, "my_skin. paa"]; the number 0 in the parentheses indicates the location the skin on the model of the vehicle, should be retained!
hiddenselection legend:
0 = hull
1 = tools
2 = turret
3 = wheels
*******************
Vynikající informace o uvedeném vozidle jsou zde:
http://www.panzernet.net/panzernet/stranky/polopasy/251.php